Pyssel iFokus

Pyssel

Etikettfrågor-o-svar
Läst 1827 ggr
[Vargnatt-]
0

Åsikter och råd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ett halsband som jag tänkt göra ett tag nu, det blir ganska enkelt, inte mycket pärlor och så, utan det är mest som en påminnelse till mig själv att styrka kommer från hjärtat kan man säga :).

Bifogar en bild på hur jag tänkt att det ska se ut, vore kul att veta vad ni tycker och dessutm få lite råd om hur jag på ett snyggt sätt ska få fast ringen det står Styrka på i öglan på hjärtat? Det står för tillfället helt still i skallen på mig.

mattiz73
0

Jag tror att du måste ha en större motring att fästa dels i din affirmationsring och sen oxå i hjärtat!

Det blir snyggt och väldigt stilrent det som du tänkt!

[Vargnatt-]
0

Menar du så att det blir två motringar som "binder" affirmationsringen vid hjärtat?

mattiz73
0

Det sitter ju en ring på hjärtat och sen tar du en större motring och fäster i den ringen och i affirmationsringen!

[Vargnatt-]
0

Ah förstår hur du menar nu :). Hm tror jag måste beställa hem större motringar innan då, attans också, jag med mitt usla tålamod :P.

mattiz73
0

Ja, var försiktig med af-ringen då om du har för liten motring och försöker ändå så kan du repa den och det vill du inte.

Själv har jag tagit en liten bit kedja eftersom jag inte hade tillräckligt stora motringar och det funkar oxå bra.

[Vargnatt-]
0

Åh men det var smart! Jag kommer troligtvis få kedja över så jag kanske ska testa göra så istället :)

[Vargnatt-]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu så är det gjort, blev det okej tycker ni? :)

mattiz73
0

Kanonsnyggt! Precis som jag menade!

[Vargnatt-]
0

#8 Tack! Och tack för tipset om att använda lite av kedjan för att få fast ringen i hjärtat, var perfekt sätt :)

CarolineO
0

Det blev jättebra!

[Vargnatt-]
0

#10 Tack! :)