Scrapbooking
Vilka pysslar med skrapbooking här förutom jag?
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Jag gör det! Dessutom har jag trillat i kortmakarträsket oxå…

Är mer åt korterihållet
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
Vem har inte gjort det Humlan 
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Jag testar en del med lite allt möjligt, så jag har också snubblat över det
Jag gör lite granna, men inte i nån bok! Jag tar kort, klipper som jag vill ha, klistrar fast det på ett vitt lite tjockare papper(jag brukar ta vitt papper), och sen kanske ja tar glitter omkring eller nått! Jag tycker iaf det blir fint..
Jag gör det ibland
Jag har nyss börjat. Det e såå kul.
Jag gör :) Det var du som fick mig att förstå vad det var, det lät så kul så jag började jag med ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Vad härligt när vi kan inspirera varandra!!
Jag - hittade nyss hit, är supernny på iFokus och är mest inne på Kolhydrater-sajten, men scrappa kan jag och har hållit på rätt länge, så… Om nån undrar nåt som har med Scrapbooking att göra, kan ni alltid hugga tag i mig!
Läste på foto-sajten att man tydligen kan lägga upp bilder här - men jag har inte hittat var man gör det… Om man kan det så kan vi ju verkligen inspirera varandra!
#10 Om du vill kan du ju skriva en artikel om Scrapbooking som vi lägger ut här på sajten?? PMa mig om du är intresserad. Foto lägger du upp på "min sida" fotoalbum". Men det är ju privata bilder. Jag har annars lagt en "tråd" till vänster här på forumet som heter Bilder där jag tänkte att vi kunde lägga in bilder på våra saker =0) Lägg gärna in bilder där
Jag har alla grejer jag behöver hemma, problemet är att komma igång ^^ Måste bara plocka ut ett par bra bilder från datan och skriva ut dom först.
Kram Hanna
Hanna

Vad gör man när man håller på med kortmakeri?! :P
Kortmakeri = Kort. Man gör olika grattiskort eller julkort mm….
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Jag scrappar också!!Är helt såld på denna hobbyn.
Jag håller elt med dig Gunilla64. Timmarna bara flyger iväg när man börjar.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Jag har precis börjat, både med Scrapbooking och kortmakeri, hur kul som helst!!

jag fick ett sånt set till Scrapbooking i julklapp. finns endel sjukt skumma saker med som jag inte förstår hur de ska användas… men jag har inte börjat på allvar än utan bara bestämmer vilka bilder jag ska ha med. det är ett jättefint album så jag kan inte bara förstöra det :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
#10: Välj Inställningar - Fotoalbum i menyn ovan.
Vänliga hälsningar
Niklas
#18 vad är de skumma sakerna för något ?
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Jag med, scrappar.
Började med att söka efter plastmappar i letter format. men hittade en scrappalbum i 12" till mina adoptionsbevis. Efter det var jag fast och har ett hundalbum 8" som jag scrappar mest i.

Kan ingen lägga ut lite bilder på sina scrapbooking-verk…skulle vara roligt att se =) Och jajaja, en artikel om det!! Snälla!
Artikel om Scrapbooking kommer att komma, men när vet jag inte just nu.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Har fundt.seeringar på att börja scrappa. Det finns en bra sida på nätet www.scraphuset.se
Ytterligare en sajt som passar mig;) Jättekul älskar pyssel. Scrapbooking gör jag lite ibland då mest kort annars gör jag mycket digital scrapping.
//Pia

Kan man inte få se lite saker ni gjort??? Skulle vara jätte kul

LO??? =)
LO= Layout 
//Pia
Mer kort är Scrapbooking, men det slinker in, det med.
//Lina

Jag har altid velat börja med det på allvar. Men det faller alltid på att jag inte vet vad jag ska "scrapbooka" om :D

Jag är också en scrappare.
Vad man kan scrappa om, ja allt!
Jag har gjort hela fotoalbum i scrap. Varje sida har sitt tema! Tar tid men oj vad det är roligt!

#31 - underbar. Så jätte fin *ler*

Scrappar & gör kort. Har hållt på med det ganska länge nu, världens bästa hobby! :)

jag gör 
Asså jag är ny här, och jag har inte börjat scrapa ännu, utan jag hoppas att jag får grejer i födelsedags present nästa lördag :). Jag har som tyckte att scraping är coolt, så jag hoppas jag kan börja annars får jag köpa själv. Angående digitalt scraping så kommer jag säkert göra det i skolan då jag går medie linjen andra året, eller ska börja i höst. 
#37 Hur gick det i lördags? Fick du nåt? =0)
Jag gör det lite, men är i stort sett bara en nybörjare, Men kul är det :D Finns det ingen som vill bjuda på någon liten bild? Jag har stopp i produktionen på grund av idébrist :S

Jag hade tänkt börja, för det verkar vara så roligt, men har inte riktigt haft ekonomi för att börja.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Jag gör :D

Tin Tin jättefina bilder!!
MVH Isnornin

Jag är i kortmakeri-träsket jag också, verkar lite trångbott där *S*

Jág har scrapbookat för första gången idag. En kompis drog med mig på en kurs. Var jättekul. Höll på från 10-17. Jag han o göra 1 1/2 sida. Provade stämplar o embossing o det tog sin lilla tid. Men skoj var det. Vill göra mera. Annars har jag fastnat mkt i smyckes o pärlträket.
jag scrapar när jag har tid och ork. håller endast på med album och tavlor. har väll hållt på med denna otroliga hobby i 6 år nu. verkligen avkopplande när man väl har börjat. :D
Jag!
Jag scrappar ganska mycket! :)
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner