Pyssel iFokus

Pyssel

Etikett: smycken
Läst 2380 ggr
Tuvan
0

Söker "hänget" till mobilsmycken/väsksmycken

Halloj!

Nu är det så att jag håller på med lite sculpeysaker.. Hittade billiga örhänges-hängen på "glitter" men nu vill jag gå över och göra lite mobilsmycken eller något i den stilen^^ Jag hittar bara inte själva tråden till mobilsmycken.. Eller om man ska ha någon speciell tråd o nån ring fastsatt eller nå.

Kom gärna med tips! Vill gärna köpa en hop med sånna hängen så jag bara enkelt kan hänga på mina saker, om det inte går att fixa själv från grunden enkelt. För jag har ingen aning hur^^ Tänker inte köpa ett sett med massa pärlor osv på pandurohobby som kostar skjortan!

Jag hoppas på mycket tips :D Tack!

parsley
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det mobilsnoddar / mobilsnören du är på jakt efter?

Brukar finnas i affärer som säljer pärlor ody, samt på Tradera. Pris ca  1-5 kr beroende på var man handlar.

Tuvan
0

Aha, ja alltså sånna med en ring eller så är jag ute efter.  Så jag kan fästa själva smycket. Heter dom mobilsnoddar/mobilsnören?

Tuvan
0

Finns det något sätt man kan göra dom på själv? Tack föresten, jag hittade på tradera~

miuljo
0

jag har massor med sånna snoddar som du kan få köpa om du vill hör av dig om du behöver fler :)

Tuvan
0

Jag har ett lager hemma just nu ;D Men tack endå~!

Joline
0

Panduro brukar jag köpa mina…

Apropå själva "smycket" 

Ur och Penn brukar sälja ut sina örhängen o andra Smycken för 5-10-15 kr, flera gånger per år. Då brukar jag hitta många fina man kan använda

Tuvan
0

Köpte  från panduro jag också ;D Sen hittade jag örhänges hängen på Glitter jättebilligt!