Misslyckade saker??
Ibland när man misslyckas med sina handarbeten kan det bli ganska roligt =0)
En gång skulle jag virka en nalle, man gjorde den i trianglar som man sedan satte ihop. Gissa vad det blev?? En RÅTTA!!! Den såg så rolig ut!! (Känns dock en aning tröstande att fler har misslyckats med samma sak, har hört en del som råkat göra så)
Tyvärr har jag ingen bild på den eftersom jag blev så arg att jag gav den till min hund som massakrerade den på "två röda" sekunder!
Har du misslyckats med något?? Skriv gärna och berätta eller ännu hellre, sätt in en bild!!!
Oj… detta ljuset är väl kanske inte så mkt handarbete, utan kanske mer pyssel… men det är i alla fall ett misslyckat projekt

Tyvär så brukar jag ju inte spara sånt jag misslyckas med…. Snabbt som attan så gör jag mig av med alla bevis… Nåt som grämde mig länge var att när sonen var liten så höll jag på att brodera en stor jultavla till honom med en massa hundvalpar och kattungar i julutstyrsel…. Jag hade råkat lämna den framme en gång och han spillde vatten över den. Eftersom det var så mycket rött så blev allt rosa!! Då ville jag bara gråta…..
Som när min kisse löpte där hemma och kissade på min lilla nyborderade tavla då… Men den gick faktist bra att tvätta som tur var… Numera är hon dock steriliserad =0)
En gång hade jag gjort klart ett stort pussel på golvet.Därefter åkte jag hemifrån i ett ärende.När jag kom hem hade min katt gjort en pyramid av pusslet och i mitten låg en stor bajskorv
#5 å, fy…. Då klir man inte glad på kissen!!!
Nej,jag blev inte glad.Men min dåvarande kisse var så gosig ,så det gick inte att vara arg på honom,men usch,vad det luktade.Pusselbitara var helt kladdigaa.
HAHA!!! Jo tack!! Vår lilla snutta springer och droppar lite överallt, så jag vet hur klistrigt det blir… Och fy vad det luktar!!! Senast härom dagen kissade hon i sängen!!! Jag fattar inte varför! Hon gjorde det som liten, sen fick hon inte va där inne så slutade hon, men nu gör hon det igen med jämna mellanrum… Min sambo kallar henne för Pissapan =0)
Jag har hållt på med ett korsstygns broderi i textil slöjden i skolan i någon månad. Blev klar idag och är långt ifrån nöjd med resultatet ^^ Det skulle blivit en dvärgpudel men jag lyckades räkna fel någonstans så "beskrivingen" stämde inte så jag fick sy nästan hela på fihand, spännande ;P Det blev något mitt imellan pudle/ kinesisk nakenhund och pittbull XD
Det var sista gången jag broderade en pudel!
Kram Hanna
Hanna
Jag gjorde en drake i cenitlera på bilden. Jag hade lagt ner mycket arbete på den och den blev enligt mig riktigt lyckad, sen så skulle den brännas….
Vad som hände var att den fattade eld i ugnen, och jag blev förstås inte glad, men på sitt sätt blev det misslyckade resultatet rätt bra och draken finns kvar (om än hemhemma än så länge)

Det var ju inte konstigt att draken fattade eld, för de är ju eldsprutande. Det blev ju ett fint konstverk ändå.

#12 Draken är ju superb ju! Ställ ut!!
du det om nallen har du mönstret kvar? låter kul
#15 Nej, det kastade jag ganska direkt!!

ja.. Jag gorde två mjukdjurs hästar i syslöjden. En svart och en brun.. Jag klippte ut alla bitar och fyllde med vadd.. Sen skulle jag sy i hop delarna bara det att jag råkade sätta fast dom bruna benen på den svarta kroppen och dom svarta benen på den bruna kroppen. Så det var bara att sprätta upp alltihop och göra om 
Men min lärare tyckte det var snyggt med olika färger på benen 
Jag gjorde också Kalle K i slöjden (mjukisdjur) men varenda gång jag kom hade ngn snott mina "fötter" så jag fick klippa till nya *suck* så det tog ett tahg innan den blev klar!!

Jag tänkte göra en prinsesskrona till min systerdotter av mina lite billigare pärlor. Jg utgick från en bil från internet, fock ingen beskrivning då jag inte kunde hitta den. nåja, nu får ni inte skratta… det var ju endå mitt första försök på nått liknande…
Det värst är väl att jag är lite förtjust i den nu, men har ju inte direkt nån användning av det.
Prinsesskrona kan du lätt göra genom att använda ståltråd som stomme och sen trä pärlor på den! Eller om du tittar på min sida ser du hur jag har gjort! Det är min favorit!
Jag gör mycket saker i ståltråd! Jag gick en kurs i luffarslöjd i våras och det var skitkul men svårt. Nu till Jul ska jag stå på marknader så jag gör mest saker till den.