Pyssel iFokus

Pyssel

Etiketterhandarbetetextilvirkatstickat
Läst 2998 ggr
Helenaf76
0

Påsybara nitar?

Finns det påsybara nitar? Eller var hittar jag andra häftiga hårdrocksnitar. Har fått en beställning på hårdrockspulsvärmare :-) med nitar.

Någon som har någon idé om vart jag får tag på det eller någon annan häftig hårdrocksidé?

Frida
0

Om det just ska vara sådana nitar jag gissar att du menar och inte "riktiga" så har du en uppsjö här att välja mellan.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Helenaf76
0

Oh vad läckert!! TACK!! :-)

Självklart ska jag lägga in bilder när jag är färdig :-)

Hmmm… en liten dum fråga från en nybörjare… hur får man fast  de lösa nitarna? Är det som typ man slår ihop eller är det som "änglaben" eller måste man ha någon specialgrej?Skäms

Angelclaw
0

Tror det är lite olika, finns både sånna man måste slå fast, en del med "änglaben" (oftast har pyramiderna det iallafall) och sen finns det skruvnitar, sånna har jag ett par st hemma :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

Helenaf76
0

Tack för hjälpen :-) Då ska jag ta och beställa lite grejer i morgon :-) Fanns mycket häftigt på de sidorna! :-)

Angelclaw
0

#5 I know :) Favoriter på inte bara nitar men mycket annat oxå :)

Kanske får snöra ihop mig ett par pulsvärmare jag med :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Helenaf76
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är de klara, pulsvärmarna med nitar :-) 3 rader med nitar blev det. :-) Klicka på lilla bilden till höger om ni vill se bilden i större format.

#6 Jo, det blev svart nagellack och svart läppstift också :-) Måste ju ladda lite inför utställningen i december :-)

dara
0

gu så cola sådanna vill jag ha…  är det till kattutställningen du skall ha dem? har för mig det är en tövling med hårdrockstema då va?

Helenaf76
0

#8 Tack :-) Jag har gjord dem på beställning av en kvinna som ska på den utställningen med hårdrockstema :-) Fast jag måste nog göra ett par till mig själv också :-)

Angelclaw
0

Helenaf76: de blev skitsnygga :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

Helenaf76
0

#10 Tack :-) Jag blev jätte nöjd med dem.

Angelclaw
0

#7 Jättesnygga :)

//Tess

Sajtvärd på Motor

Angelclaw
0

Ojsan :D dubbla inlägg! Hade nåt spunk med datorn så jag trodde inte första inlägget kom med, och skrev ett nytt ^^

Men det spelar ingen roll, de var ju jättesnygga, förstår att du blev nöjd med dem!

//Tess

Sajtvärd på Motor