CD Skivor
Tja..
Nu är det så att jag har ett gäng cd skivor som jag inte har någon nytta utav.. så jag tänkte om man kan göra något kul utav dem? Någon som har något tips?
Gardin! Limma ihop dom och sätt upp på väggen, eller om du inte kommer på nåt så kan du ge dom till mig för jag skulle älska att ha en massa cd skivor som jag inte kunde använda till annat än konst :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

XO måste täästa å göra en gardin av CD skivor någon gång låtter ju as grymmt XO
Såg en granne som hängt upp i trädet… tydligen ska det fungera som fågelskrämma, men det ser riktigt festligt ut =0)

Eller så kan man sätta dit ett klock-verk i mitten, och vips så har du gjort en klocka,
#3 Det har mamma gjort i vårat körsbärsträd ;P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Man kan såga ut andra figurer ur cd skivorna och använda till vad som helst.
Eller använda dem som glas-underlägg
Jag tapetserade en vägg med CD-skivor när jag bodde hemma, jag tyckte det blev tråkigt med den vanliga tapeten och jag hade ingenstans att göra av alla fodral. Det var visserligen skivor jag lyssnade regelbundet på men det funkade bra att hänga upp på en nål, det blev aldrig gnågra repor på dem. :)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus