Pyssel iFokus

Pyssel

Etikettsmycken
Läst 1646 ggr
Mindfields
0

Ett litet urval..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ser att ni andra har visat upp era fina kreationer, så nu tänkte jag att det är min tur :)

Först ut är ett armband med bergskristall, Bali silverkulor, Swarovskikristaller och apatitnuggets. Lås i sterlingsilver

Mindfields
0

Här är ytterligare ett armband med affirmationsring FOREVER, sötvattenpärlor, tigeröga, Swarovski och alla detaljer i sterling silver.

Mindfields
0

Jag gillar verkligen armband! Det är så snyggt, rätt och påklätt! :)
Här är en ny affirmationsring BELIEVE, sötvattenpärlor, Swarovski, mossagat och detaljer i sterling silver. Syns dåligt på bilden, men det hänger även en fågel i grön aventurin.

Mindfields
0

Här är ett armband gjort av råa kuber av pyrit, citrinrondeller och silverpläterade facettkulor. Övriga detaljer i sterling silver.

Mindfields
0

Kan inte få nog av armband!

Här är höstens varmaste toner! Rönnbär! sa någon, själv tänker jag på alla vackra höstlöv som jag pressade i mammas Lexikon i bokhyllan! ;)
Stora tvåfärgade glaskulor, Swarovski och orange glasrondeller. Allt varvat med dubble pärlhattar och silverkulor i sterling silver.

Mindfields
0

Jag provar ett halsband!
Svart onyx och bärnsten.

Mindfields
0

Ett halsband till på silverkedja, affirmationsring SPIRIT, en agat med mantra "Ohm Mani Padme Ohm", och två stycken Swarovski.

Mindfields
0

Och här är halsbandet då.. det glömde jag. Och kan inte redigera tidigare inlägg, varför?

Pias
0

Vad fina, vad duktig du är!
Jag älskar också armband! Att bära alltså… när det kommer till att skapa tycker jag att det är lättare att göra halsband. När jag försöker göra armband med elastisk tråd blir de lätt för stora, men visst kan man göra armband med lås också.
Det här blev ett litet sidospår… Tungan ute

Fina Smycken hursomhelst! Var har du fått tag i affirmationsringarna?

Allamej
0

Namaste Mindfields :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

aussiemia
0

Jättefina!

Jag älskar armband!

aswedishsmorgasbord.com

Mindfields
0

TACK! :)

#8 Affirmationsringarna har jag köpt ett par på Tradera och nån från silvergrejs.se.
För mig är armband mycket lättare. Jag kan få mer att "hända" på ett armband än halsband.. Halsband är för mycket yta för mig! *hihi*

#9 Namaste :)

#10 Armband är kanon! Känns inte heller som sonen försöker strypa en när han haffar tag i dem! ;)