Pyssel iFokus

Pyssel

Etikettsmycken
Läst 1672 ggr
Allamej
0

Ville bara...

Ville bara tipsa om min blogg.. Där lägger jag ut mina nyare Smycken allteftersom dom tillverkas och även tavlor och annat som jag pysslar med :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

CarolineO
0

Vad duktig du är!     O så söööt liten råtta  =0)

Nettan_L
0

Vilka fina Smycken du har fått till det med leran :) Du är jätte duktig. Fint bidrag du hade till pagoni med ;0)

Sara
0

Vad är det för lera du använder?

Tufft!

Sara

Idaz
0

Jättefint!

Undrar samma sak som sara. Vad är det för lera och var köper du den?

Allamej
0

Jag köper min sculpey på leksaksaffären bara för att det är smidigast så :D Finns nog ute på nätet också för om man googlar det så får man en hel uppsjö med roliga sidor att kolla på :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Helenaf76
0

Oj vad mycket fint du gör!!!

Allamej
0

Tack så mycket :)