Jag använder min rundtång, helt ovärderlig. Och min klämpärletång är också en riktig pärla :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Klipper ni av hattpinnen innan eller efter ni rundat öglan?
Sara

Vad använder ni plattången till?
Sara
Så man kan använda plattisen till klämpärlorna oxå, bra att veta. Vad blir är skillnaden mellan att använda en speciell klämpärlstång gentimot en plattis?
Jag är totalt nybörjare så alla tips är bra.
Sara
Aha, tack!
Sara
Klämpärletången böjer först klämpärlan till en halvmåne ungefär, i steg två så rullar den ihop klämpärlan så att den blir dubbel. Sitter dubbelts så bra fast och blir otroligt mycket snyggare, ser ut som en liten pärla :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Å! Visste inte ens att det fanns en sådan tång! Jag har använt plattisen. SKa genast köpa en sådan!!

Jag har nyligen köpt en klämpärletång o den gör underverk! Jag kan dock ibland tycka att platta klämpärlor är snyggt men när man vill gömma dem lite extra mycket så är tången kanon! :)

Hade ingen aning om att det fanns speciell tång till klämpärlor!
Vilket bra tips, skall genast kolla upp å köpa!

Jag visste inte förut vad det blev för skillnad mellan platt och klämtång så jag kör med plattången, men jag tycker att det inte blir så snyggt med plattång så jag ska nog köpa en klämtång!!! Jättebra förklaring Allamej!