Pyssel iFokus

Pyssel

Etiketterhandarbetetextilvirkatstickat
Läst 4327 ggr
mimmie.k
0

Tårtmakare?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Finns det fler än mig som gillar att fixa tårtor? Jag brukar allti ställa upp om någon vill ha en tårta. När min killes systers dotter fyllde tio fick hon denna tårta av mig och den var mycket populär. :)

Frida
0

Jag bakar hellre egna tårtor än köper eftersom jag då får precis vad jag vill ha och vet vad som finns i den. Till min 20 årsdag för två år sen gjorde jag egna prinssestårtor, fast på mitt egna lilla vis.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

mimmie.k
0

Den på bilden är en opera tårta i min egen form.. :) tycker att det är roligt att göra olika former eller måla en bild på tårtan så den blir mer personlig…

Tufvans
0

Jag tycker det är jätteroligt att göra egna tårtor. När sonen fyllde år senast så ville han ha ett Musse Pigg-kalas, och naturligtvis lovade jag honom att fixa en MP-tårta. Tänkte inte på då hur mycket svart det är på en sådan, ungarna var helt svarta om sina tungor. Skrattande

Frualbertsson
0

Jag bakar gärna tårtor också…

CarolineJ
0

aaaah vad jag blev sugen på tårta nu

CarolineO
0

mmmm, jag också!! Det bästa är ju då att man kan äta en massa god smet under tiden också!!! hehe…

starshine
0

vart hittar ni färgerna man kan färga grädden med?? Svart osv

CarolineO
0

Karamellfärg, finns i bakhyllan i affären.   Brukar stå bredvid strössel och sånt.

CarolineJ
0

Gå in på bakverk iFokus dom kan allt om sånt. En butik som jag själv handlar ofta ifrån är kakburken.se