Pyssel iFokus

Pyssel

Etikettsmycken
Läst 2725 ggr
Ylva-Li
0

Smycken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gjorde lite Smycken häromdagen.

Först ut är ett i blått.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Ylva-Li
0

Brunt. Tingat av min svärmor.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Ylva-Li
0

Grönt.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Ylva-Li
0

Och lila.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

ClarasMamma
0

jätte fina smycken:)

Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3

http://pysselgummsan.blogg.se/

Ylva-Li
0

tack. :) Har precis startat ett mindre företag så dessa kommer säljas. (Hoppas jag iaf..)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

CBA
0

WOW vad supersnyggt!!

Säljer du…vad vill du ha isf för det gröna??? *vill ha*

Vart köper du ditt material?

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Marusqan
0

Jag undrar detsamma:) Vart köper du de fina stenarna?

Ylva-Li
0

Oj tack. :) Jag köper mitt material från www.teardevil.se just nu. Fast iom att det finns i sverige och jag finns i Tyskland så letar jag efter en bättre shop här nere, eftersom det tar ca en vecka för allt att komma. Inom sverige kommer det efter en 1-2 dagar från Teardevil. (som dessutom är supergullig)
Och nu när jag har ett eget företag så ska jag kika runt om jag kan få företagsrabatt.

Så japp, det är hela tanken med pysslandet just nu, att sälja. Tycker det är så fruktansvärt roligt.
Halsbanden tar jag idag 200kr för. Och visst kan jag skeppa det till Sverige. Det är inga problem. Måste kolla upp vad frakten dit går på bara. Om det är för dyrt så kan jag mycket väl tänka mig att gå ner lite i pris på smyckena förstås. :)

Gjorde även detta idag. Nästan allt kommer från teardevil, förutom den stora stenen som kommer från min lokala affär när jag bodde i Sverige.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Denna kommentar har tagits bort.
Allamej
0

#9 Snälla… räcker det inte med någon av de tre trådar du redan har? Vad förväntar du dig med att göra reklam på ett ställe där väldigt många andra gör Smycken också?

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

CarolineO
0

annise - Jag har tagit bort ditt inlägg, då det inte är tillåtet att göra reklam här på sajten!

#10  Vet du vilka fler trådar det är? Säg till mig om du vet vad de heter så ska jag ta bort det!

Det gäller alla andra också! det är inte tillåtet att marknadsföra sig här. Säg till mig om ni hittar fler sådana inlägg!!    Ambitionen är att jag ska ta bort dem direkt när de kommer, men det är inte alltid jag hinner läsa de så fort…

CBA
0

#8 Åhhh det svarta vill jag ha istället, säljer du det oxå för samma pris??

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Ylva-Li
0

Heh.. hoppas jag inte gick emot några regler. Min mening var verkligen inte att marknadsföra eller liknande, ville mest bara visa mina Smycken och få kritik på dem.
Svarade bara på frågan om jag sålde dem, vilket jag ju gör. Men det var som sagt inte meningen med tråden. Ber om ursäkt ifall det verkade så.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Allamej
0

#13 Det är inte du… Jag älskar dina Smycken by the way :) Men det är en tjej som länkar till sin egen sida hela tiden så fort hon får chansen… trots att hon har en egen tråd…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

CarolineO
0

#13   Du har gjort helt rätt!! Du visar ju upp dina Smycken och blev sen frågad om du sålde och svarade på det.
Det får man såklart göra, men det är INTE OK att gör som annaise gjorde. Det är ren marknadsföring!

Så får man inte göra, det kan leda till skrivförbud!

Ylva-Li
0

Ah phew. Blev lite nervös där. :)

#13 Tack. :)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

[Vargnatt-]
0

Åh, otroligt vackra Smycken!

Ylva-Li
0

#17 Tack. :)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Ylva-Li
0

Pust. Tog kort på lite äldre Smycken idag.
Först ut ett armband som är fyllt med hängen och pärlor.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Ylva-Li
0

Örhängen lila.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Ylva-Li
0

Gröna örhängen

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Ylva-Li
0

Ett halsband med en större blomma.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Ylva-Li
0

Ett riktigt flickigt halsband. Rosa rosa. :)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Ylva-Li
0

Ett vitt tvåradsarmband. Inte lätt att fota vitt.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Ylva-Li
0

Ett wire-armband, lila och vitt.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Anken
0

gud så fina Smycken! jag blir riktigt inspirerad att göra klart mina Smycken som jag påbörjade för ett bra tag sen. :)

Ylva-Li
0

Det tycker jag du ska göra! :) Det är så roligt att pilla och se resultatet. Och så får du visa dem här sen tycker jag. :)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Anken
0

jaa, jag håller på med ett som är blått och vitt med pärlor som klirrar lite o så..svårt att förklara men det kommer bli jättefint hoppas jagGlad

har massa saker som jag vill göra nu, håller på att göra iordning mitt akvarium nu, kollar på fiskar och växter. än så länge är det bara sand och luft i akvariumet Oskyldig

sen har jag bestämt att jag ska försöka mig på att göra påsar att ha smyckena i så kan man ge bort dom i presenter! ska bli jättekul att börja igen med allt pyssel nu när skolan börjar trappas ner en del..och så kommer sommaren snart ju! Skrattande

Ylva-Li
0

Jamen precis. ;) Pyssla är ett sånt bra avslappningssätt tycker jag. (Om man inte har katter som ska vara med och hjälpa till förstås..)
Akvarium är så vacker!

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Anken
0

jaa, min katt brukar hoppa ner i lådan med pärlor som jag har sorterat så fint^^

Feliciaa
0

Ojoj , riktiga snyggingar :D
Vad duktig du är :) Jättesnygga!