Pyssel iFokus

Pyssel

Etikettsmycken
Läst 1497 ggr
Zariah
0

Nån som vet?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag köpte en kedja som jag tyckte var snygg som är på bilden. Vet att man kan köpa såna kedjor och jag undrar om ni vet var dom säljer såna på nätet. (Den kedjan jag såg var på tradera i en lång längd.)Jag blev lite sugen på köpa såna längder och skapa nåt. :-) Jag skulle vilja ha såna kedjor eller liknande. *Hoppas ni vet*

Puma77
0

www.pagoni.se har en hel del. Såg ut som de hade någon liknande som den du har men även andra snygga skedjor. E du sugen på att göra egna? Ingen dum idé tror jag.

//Pia

Zariah
0

#1 Tack!:-) Jag ska kolla där. Ja jag är lite sugen på att göra egna. Det skulle vara roligt att göra. :-)

Puma77
0

Ja pagoni är ganska billigam ed. De har en hel del.

//Pia

Morrhoppan
0

Å vilken butik, Pagoni! Beställde direkt, ingen frakt ju! Nu har jag flera projekt på G!

Puma77
0

Ha ha ja jag hr med beställt. Jösses för 390 kr. Mycket blev det.

//Pia

Morrhoppan
0

Min ordersumma började ge sig iväg åt det hållet också, så jag fick ta bort en del grejer, SHIT, hade inte råd över huvudtaget egentligen! Det landade på en hundring till slut, och det är ju OK. Grymt billiga grejer, måste jag säga, i allafall om man jämför med Panduro-återförsäljaren här i stan! Om allt gåt bra m leveransen, kommer jag absolut att beställa igen!

Zariah
0

Jag ska nog beställa jag med. :-) Jag blev så sugen. :-) Fanns mycket fint. :-)

CarolineJ
0

vi öppnar vår webshop på lördag, vi har en hel del kedjor…

www.jemma.se kommer sen att bli JP Hobby.se

CarolineO
0

Ja, pagoni är superbra!  Man brukar få en liten gåva oxå när man beställer därifrån =0)

CarolineO
0

Ja, pagoni är superbra!  Man brukar få en liten gåva oxå när man beställer därifrån =0)

Denna kommentar har tagits bort.
Puma77
0

Mitt paket kom också idag. Jösses vad mycket det var.

//Pia

Morrhoppan
0

Ja man fick verkligen mycket för pengarna, och så den där extra presenten, som CarolineO sa. Jag ska beställa igen, en tjej på jobbet ville att jag skulle göra ett halsband åt henne.