Pyssel iFokus

Pyssel

Etikett: ifokus
Läst 234 ggr
Hubert.prp
1

Emo är utslängd från iFokus (kan inte logga in)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gick in på fibromyalgi för att läsa något om kräftor och det resulterade i att jag inte kunde komma in någon annanstans på iFokus.
Så här ser det ut:

Bifogade filer
skrmbild-2024-08-14-090334.jpg

• Redigerat 2024-08-16 08:18 av Hubert.prp
Hubert.prp
1

Under tiden får Hubert sköta det mesta.

Naturligtvis löser det sig, som det brukar göra på iFokus, men tills dess blir det som det blir.

Jag kommer som vanligt att vara här flera gånger om dagen, så jag hänger med ändå.

Emo

Magi-cat
2

Hej Hubert-Emo!

Vad konstigt, hoppas det ordnar sig med iFokus! 🍀

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[solljust]
2

#0 Vad jobbigt för dig hoppas det löser sig. Det har vart några såna här händelser där folk åkt ur och inte kunnat logga in då har det flera gånger om inte alla gånger handlat om att medlemmen kopierat in text flera gånger sen har dom åkt ur en tid ( blivit blockerade helt enkelt ) kan det vara något sånt tro ? Äsch jag bara funderar lite eftersom det är det jag känner till när några inte kunnat logga in.

Hör av dig till Niklas så fixar han nog till det här 😎

Hubert.prp
4

Jag (Emo) har meddelat Niklas. Det är ju det första man gör, men så tänkte jag att jag ville att fler skulle veta varför jag inte kan skriva "själv" Det går ju inte att nå mig på iFokus om man inte går via min hjälpsamma åsna. Det kan ju dröja innan Niklas ordnar det.

Tack för att ni intresserar er och uppmuntrar mig.

• Redigerat 2024-08-16 10:50 av Hubert.prp
[solljust]
1

#4: För drygt två veckor sedan lyckades jag slänga ut mig själv som Sajtvärd på en sajt en ny knapp har kommit till som vi moderatorer ser på dom sajter vi modererar under knappen blockera medlem finns en knapp som säger släpp in användare till sajt och hade jag använt huvudet lite där skulle jag använt mitt modereringsnick men nejdå jag slängde ut mig som Sajtvärd jag var helt borta puts väck bara Medarbetare syntes 😂

Det var i semestertider så det tog ett par veckor innan Niklas hade tid att svara så det kan absolut dröja lite ibland han har så många som hör av sig men det var lugnt och då är det jättebra att göra som du och jag gjort ha ett modereringsnick eller en "åsna" som som kan göra jobbet så länge 😎

Jag är lite fundersam över knappen släpp in användare till sajt att jag åkte ur det var konstigt istället borde inget alls ha hänt efter som det står släpp in så jag vet inte jag om det är nån bugg eller om det är så pass nytt så funktionen inte är helt klar ännu 🤔

Hubert.prp
1

#5 Intressant. Ja, det är bra att ha en välvillig åsna, som har många vänner här.

Om du inte kände honom innan, så rekommenderar jag dig att klicka på hans länk.

johan
1

#0: Detta verkar visa din sparade lösenord, inte iFokus.

Kan du förklara mer varför du inte kan logga in?

Mvh // Johan

Hubert.prp
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag försöker gå in via Firefox (som jag använder) får jag upp detta och när jag då försöker med att jag glömt lösenordet får jag upp hur jag ska göra för att få ett nytt till Hubert på Edge. Jag har försökt flera gånger. Inga problem med att logga in på hans inloggning. Den ska inte ändras (även om jag inte kommer ihåg hans längre).

Jag fyller i mitt användarnamn, som är mitt eget, men ändå blir det fel. Kvittar vilken webläsare jag har.

Kolla på bilden där det står Emo Savvity men emo iFokus
Kan det ha något att göra med att iFokus godkände mitt namn på en, som inte hette Emo när jag fick lägga till ett streck när jag reggade mig här?
Jag vågar naturligtvis inte gå in på Fibromyalgi och kolla i medlemslistan.

• Redigerat 2024-08-28 08:16 av Hubert.prp
johan
0

Så du är inloggad som Hubert i Edge, men du vill vara inloggad som Emo i Firefox? Är det korrekt?

Och när du klickar på länken du får via mail när du använder "Glömt lösenord?" så kommer du till Edge?

Det låter som att Edge är din standardwebbläsare som alltid används när du öppnar länkar från andra program.

Om du i mail-programmet HÖGERKLICKAR på länken, så bör du få upp ett val där du kan kopiera länk-adressen, kopiera länk, kopiera URL eller något som kan likna det. Gör det, sedan går du till Firefox, ställer markören i adressfältet och klistrar in länken.

Mvh // Johan

Hubert.prp
1

Det var mycket för mig (numera) Tack. Jag ska försöka lite senare i dag.

Emo
1

Här får man hjälp när det behövs. Tack så mycket.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

johan
1

♥️

Mvh // Johan