Konstgjorda grenar
Är det någon här som har gjort konstgjorda grenar? Det finns ju ståltråd överdragen med grön plast, men jag skulle vilja ha brun, som fruktträdsgrenar.
Jag vill göra påskris, men tycker grenar man tar in skräpar så mycket. Fjädervippor har jag massor av.
Ståltråd lindat med brun tejp kanske.
/Maria
Jag tror det kommer att bli för meckigt och veckigt, och tejp är så blankt.
#2 Jag tänker sådan där matt brun/beige sjukhustejp som finns på apoteket. Den är bred dessutom.
/Maria
Aha, du tänkte sån. Den jag har är rätt ljus.
Den jag har är lite mittemellan men den är i alla fall matt😉
/Maria
Finns floristtejp i grönt. Kanske i brunt också?
Brun floristtejp finns på bland annat Panduro.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Haha, det kanske blir lite snyggare än apotekets😉
/Maria
#8: Förmodligen. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Tack, visste inte att sån tejp fanns. Skall kolla upp det.