Hänge till halsband
Tänkte fråga er. Vi fick välja present från chefen och jag valde en silverkedja med avlånga länkar. Längst ner ska man kroka dit nåt som visst kallas för bling. Man kan lossa den och byta till en annan bling lätt.
Är det nån som gjort nån sån?Skulle vara roligt att få se lite bilder. :-)
/Lotta
Ingen alls som gjort en sån? *är jag först med det* *L*
Jag tror det finns olika varianter men är väldigt byfiken. Hoppas du lägger in en bild sen så vi får se vad du fick.
//Pia
Jag ska försöka lägga in en bild sen. Fast den här veckan får jag bara själva kedjan, för hänget jag ville ha var slut. I början av januari ska det komma. Jag valde ett med en stor svart sten och runtom lite mindre pärlor i svart och kanske lite beige om jag minns rätt. Jag blev sugen på att göra ett så jag hänga dit nåt fint tills jag får det hänget jag beställt. Blir nog lite pyssel på julledigheten. :-)
Låter spännande.
//Pia
Här är alla 3 på samma bild. Det var roligt att göra bling. :-) Alla har dom lås så man kan lätt knäppa loss dom och byta till olika och ha till samma kedja.
Den med silver glittriga kulor ska jag nog lägga till lite pärlor på.Lägga till längder med såna glaspärlor som redan finns med. Det blir fin lyster med dom. :-)
Hänget med den mönstrade pärlan kanske jag ska ändra lite. Den blev kanske lite lång, den delen ovanför den mönstrade pärlan.
Läckra. Det var ungefär såna jag trodde det kunde vara och det är ju kanon när man kan byta och ändra färger så det passar till något speciellt.
//Pia
Ja det är jättebra att man kan använda samma kedja. :-) Jag ska göra en till bling i hematit tänkte jag. :-) Det blir nog några till efter det. 

Snygga :)
Kul när man själv kan skapa fram det man själv tycker är fint ;0)