Papperspyssel
Gillar ni papperspyssel?Det gillar jag mycket.
Har faktiskt aldrig testat, men jag har sett bilder av grymt imponerande papperskonstverk och man blir ju lite sugen på att testa…..
Jo, det är fint! Svårt att få tag i bra papper dock. Har själv använt en fint mönstrad tapet till juldekorationer. Det var verkligen mycket papper för pengarna.

jag gillar att göra olika kort och sånt till olika högtider ,, pyssel är ett väldigt bra sätt att få bättre kontakt med kompisar och så.. :)

jag gillar att göra olika kort och sånt till olika högtider ,, pyssel är ett väldigt bra sätt att få bättre kontakt med kompisar och så.. :)

vill bara visa denna sidan med en massa papperskonst.
#6 Hans konstverk är helt underbara. Här är hans egna hemsida: http://www.petercallesen.com/

#7 Väldigt fint slott!!!
#8 Jag rekommenderar att klicka på den bilden och gå vidare
(vill bara påpeka att det inte är jag som gjort nåt av det där, även om jag önskar att jag hade det….)
Jag säger bar hur i jösse namn kan man göra något sånt???? Skapliga grejor han har gjort.
//Pia
wow .. där ligger man i lä med sina papperssvalor..
snygga grejor!!

jag har snubblat över ett bra ställe
http://cp.c-ij.com/english/index.html
här finns massor av papperspyssel.. kolla under 3d papercraft.
Tack för den sidan Gozan härligt.
//Pia

12 och 13: Tjoho är allt jag kan säga! Jag printade ut musen och lyckades faktiskt! jag vet inte hur det är med er men jag brukar inte alltid lyckas med mina tappra försök, men här sitter jag nu med en mus som faktiskt ser ut som den på bilden
Underbart #14 själv får jag vänta, min skrivare har pajat typiskt nog.
Kan du inte lägga in en bild på din mus?
//Pia

har ingen fungerande kamera, men den ser ut som beskrivningen, )den är en ny modell) fast lite kantigare

ÄLSKAR DET!!! vika lådor och pyssla i hop små kort!
Ingen som har bilder på sina papperssaker?

Nu har jag gjort en påse.
Köpte en ny skrivare igår. Gjorde världens klipp o tjänade 700 kr, så nu ska skrivas ut;)
//Pia
#21 Oj!! Du har verkligen talang för detta med papperspyssel!
#22 tackar
Det var lite pilligt.
//Pia

#21 Vad duktig du är
Jag tycker jättemkt om Scrapbooking :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus