Pyssel iFokus

Pyssel

Etikettutanför-ämnet
Läst 886 ggr
CarolineO
2007-12-21 00:39
0

OT-Förkylningstider

Hej allihop!

Börjar med att önska er en riktigt god jul och ett gott nytt år! HAr de flesta julstökat klart nu?   Visst är det mysigt, men lite stressigt oxå!

Fy! Vilka förkylningstider det är!! Alla är sjuka verkar det som och nu även jag…   Det var ett par dagar sen jag tittade in sist och jag har minsann åkt på ett hiskeligt virus! Har sovit på soffan hela kvällarna med hunden på benen och katten i famnen!!   Mysigt? Jovisst, men huuuu… vad kass jag varit!! Skulle jobbat imorgon oxå, men d blir minsann inget av med det! Nu har jag jobbat och varit dålig i 2 dagar, och det känns. Det är väl därför det inte släpper…
Varför känner man sig alltid som en BOV när man ska sjukanmäla  sig? Känns som om man sviker alla!   Är det fler som känner så??  Det är ju fel egentligen, man ska ju sätta hälsan i främsta rummet, men det känns alltid som om man är riktigt granskad av arbetsgivaren i andra änden av luren, som om de riktigt lyssnar o undrar om man verkligen e så dålig!!   Hoppas att det bara är inbillning o de kan minsann inte säga nåt, har bara varit sjuk 4 dagar i år!

Aja, man e så dum  ibland…

storkenflyger
2007-12-21 11:57
0

Krya på dig och EN GOD JUL önskar jag dig och alla andra

irode
2007-12-21 13:05
0

Stackare!!! - Krya på dig SNABBT - och njuta av ditt julsemester.

Glad jul till alla pysslare

:-) Inge