Pyssel iFokus

Pyssel

Etikettfrågor-o-svar
Läst 1526 ggr
Zandra---83
0

Vad ska jag sticka?

Jag har nu gjort ett par benvärmare,ett par korta och sen ett par längre handledsvärmare med min Quick Knit och nu har jag total idé torka,jag vill görna något mer,men snälla hjälp mej vad ska jag göra nu?

Så snälla ge mej massor av idéer,kanske tom hemsidor med beskrivningar.

Frida
0

En mössa! De blir hur mysiga som helst. Har gjort en med mudd och en utan och de är riktigt sköna. Försökte mig på att göra en halsduk häromdagen men jag fick inte riktigt till det som jag ville så jag repade upp den igen.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Zandra---83
0

Många tycker jag ska göra en mössa,men jag är tyvärr ingen mössmänninka om jag säger så,så känns lite meningslöst.Men får kanske överväga det hela. ;)

Frida
0

Jag var heller ingen mösmänniska innan utan gick mest omkring med mina öronmuffar. Men det blev mycket roligare när man själv kunde välja garn och utseende på mössan. Annars kan du göra mössor och ge bort i presenter…

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

mimmie.k
0

Du kan ju göra ett pannband? det är ju också värmande nu på vinter.. annars håller jag med #3 antar att det är roligare med en mössa man gjort själv…Skrattande

Zandra---83
0

#4 hehehe, är  du här! Jag funderar på ett pannband, men får se vad det blir. Har börjat testa lite olika maskor så jag får ett riktigt tätt nästa gång jag gör något.

Så inget är bestämmt vad jag ska göra, så jag vill gärna ha fler tips!

mimmie.k
0

#5 jo det händer att jag kollat in här också ibland.. haha :)

Jag måste få se det du gjort sen nån gång också… vet ju inte änns vad de där ä för typ av stickning ju.. hehe

Zandra---83
0

#6 Jag använder en sån här, har denna och sen den rosa som är medium, ändel kallar det stickning, men ju mer jag håller på känns den nästan mer och mer som virkning,men men. Kul är det bara jag vet vad jag ska göra för något. Svärt är det ej heller. ;) tom jag som är blond fixar det ;P hehehe

http://www.pandurohobby.se/menu/MenuServlet