SÄLJER NI ERA SMYCKEN?
Haje dere allehope!
Jag är lite nyfiken på var ni gör av alla Smycken som ni tillverkar? Själv har jag en egen sida på nätet, men har väl ändå mest sålt till vänner och vänners vänner.För det mesta ger jag bort mina Smycken när det känns som att just det smycket skulle passa någon speciell. Tex prinsess-stilen till min kompis Hanna, och grönt och organzaband till Annelie…
En del säljer jag på Tradera, men det är mest smycketillbehör. Och det gör ju alla nuförtiden
Kolla gärna in min sida om ni vill:
http://priscillaakerfeldt.spaces.live.com/
Jag har tittat på en del av era Smycken och är lite avis på dem som har tålamod till att tillverka Smycken i peyote stitch (vet inte om stavningen var så lyckad där) Jag ville göra ett armband i peyote. En tub. Kanske inte var bästa projektet att börja med. Är man dålig på tålamod så är man…hm.
Bifogar en bild på senaste alstret som finns ute på Tradera…
Nä, nu vill jag veta var ni gör av ERA Smycken!

Du gör jätte fina Smycken :)
Jag har en egen hemsida där jag lägger in nya kort med jämna mellan rum men kan inte sätta in nya bilder för varje smycke man gör för då får man inte göra ngt annat ;) Min hemsida www.neladesign.se har visserligen inte lagt in ngt nytt på ett tag, får ta och göra detta snart igen.
Jag säljer en del som du till vänner, grannar, jobb men jag håller även i smyckesparty vilket är väldigt kul, fast jag är blyg
men det brukar alltid bli bra endå :) en del via min hemsida men ej så mkt utan brukar mer ha den för att visa folk vad för sorts Smycken jag gör. Gör inte ngr märkvärdiga Smycken men gör det jag själv skulle vilja ha och även försöker jag göra så det kan passa alla :) Men alla kan man inte göra intresserade, alla har vi olika smak vilket är bra det :)
Ja det var lite om mig och mina Smycken :O)
Jag säljer mina Smycken (och en massa annat) via min hemsida www.carolz.se och ibland händer det att någon hört av en vän eller på stan att jag säljer så stannar de till och knackar på och kommer in och tittar en sväng =0)

Nettan! Kanonfina Smycken och jättesnygg hemsida!
Jag försöker bygga en sida men har noll koll. Har lånat böcker på bibblan, så det är väl bara att plugga!
Mina vänner tjatar om smycketillverkningskurs, så det ska jag hålla snart. Men vad svårt! Vad ska man ta betalt av sina vänner? Jättesvårt! Jag tror jag bara tar betalt för materialet. De är ju mina kompisar… Men jag är också otroligt blyg och kanske lite väl ödmjuk. Jag har också blivit ombedd att ha smyckeparty, men vad pinigt!! Oh, tycker du det. Tack! Där står man med rosiga kinder som sagt…
Kram!

#3 Tack skall du ha,hemsidan får min sambo ta äran för ;)
Är det dina vänner så tycker jag att du kan ta betalt för matrialet :) När jag haft smycketillverkning tex av möhippa har jag tagit 100 per timma och matrialet för smycket dem valt :)
Var en liten lustig grej som hände i sommar, jag skulle ha smyckeparty för en möhippa på lördagen och min sambo skulle ha whiskyprovning för svensexa på fredagen. Så när min sm,provning var klar berättade dem var hennes man hade gjort dagen innan, att han hade varit på whiskyprovning och var mkt nöjd( min gubbe då) så vi var verkligen involverad i deras mö/svensexa, hehe utan att vi visste att det var till samma sällskap. Nöjda var dem alla, vi fick oss ett gott skratt iaf :)

Verkligen fina Smycken