Halsbands kritik?
Jag är ganska ny på det här med att göra Smycken, så de jag gör nu är väldigt enkla.
Det här är ett jag håller på med just nu, tänkte göra med pärlor sådär hela vägen runt, tror ni det blir bra? Eller är det helt fel?

Vilket mysigt halsband. Härliga färger också

Jättefint! Jag har också börjat pärla lite, och en dag kom min dotter hem, men mamma jag vill också ha sådanda pärlor och annat, hon är 21 år och satt sen en hel kväll med mig, tänk vilket lätt sätt att äntligen få ens dotter sätta sig ner för umgås
Tänkte att efter flytten ska jag ordna pysselkvällar för vänner o bekanta, där kanman måla,pärla,gravera mm som jag älskar, bara beställa hem all matrial och varje person får betala självkostnad för det man gör, fint sätt att umgås på
/Carina

#3 Vad roligt det låter med pysselkväll! :-)
Oj tack ska ni ha :) Vet bara inte vad jag ska göra med det för det är inte direkt mina färger så jag kommer nog aldrig använda det :P
#3 Åh det låter ju jättekul med pysselkvällar! :)

Du får ge bort det
Jag gör mkt som jag inte andvänder, men så komemr någon som bara åhhhh va fint! Sist fick min dotters vän ett i sina favoritfärger
Ja jag får nog göra det ^^ Kan bli ett kul jobb att hitta någon i min bekantskapskrets som gillar rosa dock :P
Åja, det finns alltid nån som vill ha! Det bästa e att ha det på sig o sen när folk berömer det kan man ge det till den som vill ha det =0)
#3 Sådant har jag arrangerat ett par ggr hos mig och det har varit mkt uppskattat =0)
#8 Ska testa det, göra lite smygreklam ;)
hehe, så brukar jag göra. Sen när någon frågar var jag köpt det säger jag att jag gjort det själv o att det går att beställa =0) Sen gör jag ett nytt till personerna som vill ha

Jag tycker det vart jättesött!
#11 Tack så mycket ^^
Jättefint =) jag vill ha :P
Helena
#13 Jasså? :P Ja du kan få det om du vill, jag använder det inte själv så nu ligger det bara på hyllan
Åh, vad väger det ungefär? tror du att det går att skicka i vanligt kuvert? Och vill du ha ersättning för frakt?
Helena
Jag satt och vägde det lite i handen nu och jag kan inte tänka mig att det ska behövas mer än ett vanligt kuvert, kanske får sätta på två frimärken bara och det behöver du verkligen inte betala för :)
Det hade varit jätteschysst, ska jag PM:a min adress?
Helena
Ja gör det :) Så skickar jag iväg det till veckan. Ska höra med sambon sedan om han tror det funkar i ett vanligt kuvert, han vet lite mer sådant :).
Yay, då gör jag det :D
Helena