Målas mer?
Halloj
Smakråd behöver jag
Tycker ni jag ska måla blompelaren mer så den blir som serveringsvagnen bredvid med bara lite av underlaget som lyser igenom eller ska jag låta den vara som den är nu?
Tänker sälja den så funderar lite vilken stil som är mer eftertraktad.
Har beslutsångest! :P
Ha en bra dag! // Pernilla
Helt personlig med noll tanke på vad andra kan tänkas tycka hade jag föredragit den mer målad. Men du bör nog inte lyssna så noga på mig :) Den är fin som den är också
Nä men jag uppskattar alla åsikter. =D
Tack!
Tack. Kände själv nu att jag ska prova måla ett tunt lager till och se hur det blir. Om inte annat är det bara att sandpappra. =)
Tack! =)
Om de ska säljas ihop är det bra att den ser ut som vagnen. annars tycker jag den är fin som den är.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Jag hade velat ha den mer målad om jag skulle köpa den.
Nej, den är ju hur fin som helst som den är. Vitt och enhetligt är bara tråkigt. Skulle inte ha något emot att ha den piedestalen själv, var bor du?
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Håller med #5
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Ångrade mig. Jag började måla den mer vit men den blev så stel och tråkig så jag har slipat bort det nu och ska göra den likadan som den var på fotot.
Tack för era åsikter. Nu har jag bestämt mig. =)
Ja ibland är det bara genom att testa som man kommer fram till vad som är bäst.
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Ja det är nog så. Nu ska bara priset bestämmas också sen. Hatar det för jag är så dålig på det. Får se hur den blir när den är klar. =)
Jag tror du gör rätt som inte har den riktigt vit. Betr. den grå färgen så är det fin färg men du kanske ska försöka dämpa färgen så den ser mer ljusgrå sliten ut.
Visa gärna sen hur det blev.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Så snyggt. De vita blommorna blev "pricken över I".
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Tack. Händer inte ofta men blev faktiskt riktigt nöjd själv.😉