Annons:
Etiketthusmorstrix-o-tips
Läst 1432 ggr
Eda
2016-11-28 18:05

Julklappstips! Gratis, personliga klappar.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Julklappar tycker jag kan vara besvärligt att hitta på, speciellt till personer som har allt!  

Varför inte i stället själv tillverka ett roligt presentkort? Erbjudandet kan ju gälla precis vad som helst t.ex. gardintvätt, hårfärgning, biltransport, snöskottning, bakning, datorhjälp, släktforskning, sy i blixtlås och knappar, sy upp fållar och massor andra saker som just är specifik för den person som behöver hjälpen samt vad givaren är bra på.

I min handikapptips-blogg har jag fler förslag, speciellt inriktat för äldre och personer med funktionsnedsättning.

♿ Blogg om hjälpmedel & aktiviteter vid funktionsnedsättning. www.handikapptips.wordpress.com

👗 Blogg om tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning. www.textilochtips.wordpress.com

🌺Bloggarna är ideella, jag säljer inget och har ingen ersättning från butiker.

Annons:
SusannAlg
2016-11-30 12:01
#1

Förra julen fick jag ett litet kuvert av min 13 åriga dotter med små lappar i som det stod olika saker hon kunde göra - Massage 15 min, laga mat, städa mitt rum, klia dej på ryggen, fotmassage…. osv. Klart bästa julklappen!!! (Har tom några lappar kvar att utnyttja 🙂så det var många lappar)

Följ mej gärna på Instagram  Ideal_smycken

Maleficum
2016-11-30 23:04
#2

Eftersom jag inte gillar julen och ge julklappar och sånt så har jag senaste åren bakat och gjort inlagda ingefärspäron för att ge främst mina morföräldrar (eftersom de ändå envisas med att ge present till mig fast jag sagt att jag inte vill ha).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Emo
2016-12-01 10:07
#3

Bra tips. Svårt ibland att hitta på till alla - eller slopa helt och hållet. 😉

Släpp in alla presumtiva mottagare i lämplig affär och låt dem själva plocka upp till ett visst värde, så slipper man besvär. 😂

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Upp till toppen
Annons: