Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ArtClaySilver/ Lera Barnpyssel Bildgalleri Glas/Porslin Handarbeta/Textil/Virka/Sticka Husmorstrix och tips Kurser/Utbildningar/Mässor Kört fast? Råd och tips Ljus Mixed Media Målarböcker för vuxna Månadsteman Mönster OT (Off Topic) Om sajten och iFokus Papperspyssel/Scrapping Pixelart PRP Pyssel till våra djur Smycken Tvålar och skönhet Utomhuspyssel Återvinning & Budget Utmaningar Cafe 60+ Tekniska prylar
Handarbeta/Textil/Virka/Sticka

Magnetplatta till synålarna

2016-11-25 12:11 #0 av: Rhonda

Jag är hopplös med nålar när jag håller på att sy ihop mina amigurumifigurer.

(Jag har en nåldyna bredvid). Nålarna lägger jag på soffbordet o ibland rullar de ner på golvet eller hamnar i soffan.  Jaha tänkte jag, jag måste hitta på en bättre lösning innan jag råkar sitta på en synål.

Jag klippte av en bit på min magnetiska platta o lade den på soffbordet - inga nålar på golvet eller i soffan längre!

(Plattan använde jag till att förvarar  mina scrapbooking dies. Den var fäst på insidan av garderobsdörren i hobbyrummet. Eftersom jag sålde nyligen diesen och min Big Shot behöver inte jag plattan) 

Anmäl
2016-11-25 13:01 #1 av: Emo

Nytt sätt.

Medarbetare på Pärlpyssel och Pyssel
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo
, ägare till Emos Shop sen 1973

Anmäl
2016-11-30 13:09 #2 av: Lojs

Smart! Jag har ett par magneter som jag satt på lampan där jag sitter och pysslar, där fäster jag nålar. =)

//Louise

Anmäl
2016-11-30 13:48 #3 av: Rhonda

Anmäl
2016-12-03 14:34 #4 av: anki1

Bra.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

WWW.jabbo.se /pyssliga Anki

Anmäl
2016-12-03 15:40 #5 av: Rhonda

Tack Anki!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.