Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ArtClaySilver/ Lera Barnpyssel Bildgalleri Glas/Porslin Handarbeta/Textil/Virka/Sticka Husmorstrix och tips Kurser/Utbildningar/Mässor Kört fast? Råd och tips Ljus Mixed Media Målarböcker för vuxna Månadsteman Mönster OT (Off Topic) Om sajten och iFokus Papperspyssel/Scrapping Pixelart PRP Pyssel till våra djur Smycken Tvålar och skönhet Utomhuspyssel Återvinning & Budget Utmaningar Cafe 60+ Tekniska prylar
Handarbeta/Textil/Virka/Sticka

Handledsvärmare

2016-10-20 16:20 #0 av: [Nascartjejen]1

Hej. Jag har försökt Göra handledsvärmare med Quick knit från panduro med drt blir inge bra. Finns det nå annat sätt att göra handledsväramare på som är enkelt har ingen symaskin. Men om det finns nå annat sätt så tipsa mig gärna

Anmäl
2016-10-20 16:32 #1 av: Maria

Kan du virka på det enklaste sättet så har du kommit en bit på väg.

/Maria

Anmäl
2016-10-20 16:32 #2 av: Sindri

Vill du ha riktigt varma handledsvärmare så har Panduro färdiga filtbitar. OBS! Det skall vara de som är i ull, inte de som heter hobbyfilt.
Bara att skära till och det går jättebra att sy ihop med vanlig handsöm. Du kan sys stora stygn med avvikande färg så blir det som dekoration.

Du kan också dekorera värmarna med band, pärlor etc som du vill.

Anmäl
2016-10-20 17:18 #3 av: [Nascartjejen]1

Okej. Tack för tipset ska kolla på det till veckan . Finns det nån mall till handledsvärmare då?

Anmäl
2016-10-20 17:31 #4 av: Sindri

Kolla på nätet efter mönster.

Anmäl
2016-10-20 17:40 #5 av: [Nascartjejen]1

Okej det ska jag göra.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.