Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ArtClaySilver/ Lera Barnpyssel Bildgalleri Glas/Porslin Handarbeta/Textil/Virka/Sticka Husmorstrix och tips Kurser/Utbildningar/Mässor Kört fast? Råd och tips Ljus Mixed Media Målarböcker för vuxna Månadsteman Mönster OT (Off Topic) Om sajten och iFokus Papperspyssel/Scrapping Pixelart PRP Pyssel till våra djur Smycken Tvålar och skönhet Utomhuspyssel Återvinning & Budget Utmaningar Cafe 60+ Tekniska prylar
Papperspyssel/Scrapping

Förnya tidsskriftssamlare

2016-09-12 12:48 #0 av: Marinas Mix

Jag köpte dessa för många år sedan. Nu har det suttit flera lager med olika etiketter på ryggarna på dem, allteftersom jag sparat olika tidningar i dem.

Började tycka att de var lite tråkiga, så jag skaffade självhäftande hyllpapper och klädde om dem.
Och då blev de så här fina:

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärdinna på Pärlpyssel & Pyssel  *Min blogg*

Anmäl
2016-09-12 12:53 #1 av: beem

Så snyggt. Vilket bra tips med självhäftande hyllpapper.

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. /Nalle Puh

Anmäl
2016-09-12 14:05 #2 av: Emo

Fint.

Medarbetare på Pärlpyssel och Pyssel
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo
, ägare till Emos Shop sen 1973

Anmäl
2016-09-12 18:43 #3 av: Marinas Mix

Jag har bara tagit en smal remsa och så det är invikt lite på sidorna, för det var ju onödigt att klä in hela när det ändå inte syns

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärdinna på Pärlpyssel & Pyssel  *Min blogg*

Anmäl
2016-09-13 08:02 #4 av: Rhonda

#0 Vilken bra idé o så tjusigt det blev!

Anmäl
2016-09-16 18:33 #5 av: anki1

Kanske kan vara nåt för mina "hemsnickrade" pärlförvaringar. Jag har använt presentpapper till dom. men det blev inte riktigt bra.. Behövs ju inte så mycket. för det blir bara runt kanterna.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

WWW.jabbo.se /pyssliga Anki

Anmäl
2016-09-22 08:30 #6 av: SusannAlg

Så fina dom blev!

Anmäl