Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ArtClaySilver/ Lera Barnpyssel Bildgalleri Glas/Porslin Handarbeta/Textil/Virka/Sticka Husmorstrix och tips Kurser/Utbildningar/Mässor Kört fast? Råd och tips Ljus Mixed Media Målarböcker för vuxna Månadsteman Mönster OT (Off Topic) Om sajten och iFokus Papperspyssel/Scrapping Pixelart PRP Pyssel till våra djur Smycken Tvålar och skönhet Utomhuspyssel Återvinning & Budget Utmaningar Cafe 60+ Tekniska prylar
Papperspyssel/Scrapping

Var köpa A5 pärmar ?

2016-04-25 12:00 #0 av: sammy78

Hej !

Någon som vet var man kan köpa A5 pärmar ? ( inte online, utan i någon butik)

Behöver tips på köpställen !

Tacksam för hjälp/tips!

Anmäl
2016-04-25 13:44 #1 av: Niwa

Har inte vissa bokhandlar sådana vanliga pärmar till papper?

Medis på: smyckestillverkning
Hälsa gärna på mig på Facebook.

Anmäl
2016-04-25 22:49 #2 av: sammy78

Tack för svar !

Hittar inga i de bokhandlar jag har nära :(

Ingen annan som vet ?

Anmäl
2016-04-26 07:37 #3 av: Eda

Hej!
Du har inte skrivit var du bor, men jag skulle tro att Office Depot  (f.d. Svanströms) säljer sådana i butik. De har åtminstone svarta A-5 pärmar på sin hemsida http://www.swedoffice.se/search.php?search=p%E4rm+A5&x=17&y=26

I Nordins pappershandel i Stockholm (Söderhallarna) köpte jag A5- pärmar för något år sedan.

Lycka till!

Min blogg: Handikapptips har tips på hjälpmedel & aktiviteter
Min blogg:Textilochtips har tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning 
Bloggarna är ideella och har ingen ersättning från butiker.  - Gilla gärna!

Anmäl
2016-04-28 12:23 #4 av: sammy78

Har en Office Depot rätt så nära .... men "får" man handla som privatperson hos dem ... trodde att dem bara var för företag ? Kan man köpa enstaka saker hos dem ?

Bor i Malmö området ! :)

Anmäl
2016-04-28 13:42 #5 av: Eda

Det går fint att handla som privatperson.
Nu vet jag inte var du bor i Malmö, jag ringde nyss till Skomakareg 9 i Malmö, de hade A-5 pärmar.

Förslag ring själv den butik du bor närmast och fråga, tel.numren hittar du om du går in på Google och söker på office depot malmö alternativt Eniro eller Hitta.se

Min blogg: Handikapptips har tips på hjälpmedel & aktiviteter
Min blogg:Textilochtips har tips på kläder & handarbeten vid funktionsnedsättning 
Bloggarna är ideella och har ingen ersättning från butiker.  - Gilla gärna!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.