Annons:
Etikettkurser-utbildningar-mässor
Läst 2030 ggr
Lojs
2016-04-04 18:39

Fler som ska till Hobby and Crafting?

Det börjar närma sig nu, jag är anmäld sedan länge tillbaka (kommer vara en udda fågel och sitta och nåltova), är det kanske någon här som ska dit? https://stockholmhobbyandcraft.wordpress.com/

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
Emo
2016-04-04 18:40
#1

Lite för långt borta. Hoppas det blir givande för dig. Du får gärna visa här vad du gjort där.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Lojs
2016-04-04 18:44
#2

Jo, egentligen är det lite långt för mig med, men det lät så mysigt så jag kunde inte låta bli att anmäla mig. =) Absolut. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Niwa
2016-04-04 19:02
#3

jag ska dit & är bokad hela helgen.
Det är många som kommer dit ensamma och du kommer garanterat hitta någon att prata med för att inte tala om att hitta nya hobbies😉 😃
Vet åtminstonde en till som ska dit här inne, men hon får ge sig till känna själv om hon kikar in.

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Marinas Mix
2016-04-04 19:11
#4

Nästa år kanske om det blir något. Sådana träffar brukar vara skoj. Nu till helgen är det en stor pärlträff i Hässleholm och i höst är det pärlträff i Haninge

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Lojs
2016-04-04 19:29
#5

#3 Vad kul! Jag släpar med mig maken med, han kommer att sitta med sitt läderhantverk, så lite sällskap har jag, men det ska bli kul att lära känna ett gäng nytt folk!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Emo
2016-04-05 05:22
#6

Jag har varit på flera pärlträffar (PUSS) i Stockholm och hoppas möta några vänner på BLM i Hässleholm på lördag. Jag åker bara in när det är öppet hus. Ska bli spännande att se vad som finns där.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Annons:
Niwa
2016-04-05 08:44
#7

Vad kul att du lyckats få med maken, hade aldrig fått med mn sambo. fast iof så måste han var hemma med barnen och jag får lite egen tid med vänner.. Vi kanske kan mötas upp någonstans om du vill,har du bokat hela helgen?

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Lojs
2016-04-05 15:08
#8

Maken har ju med pyssel att göra och tackar sällan nej till att ge sig ut på äventyr så det var inte jättesvårt (och sonen har barnvakt och djuren har djurvakt). =)
Absolut, japp, jag har bokat hela helgen. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Niwa
2016-04-05 15:59
#9

Vi kan höras av lite närmare inpå träffen o boka in en tid o plats via PM

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Niwa
2016-04-05 16:57
#10

Marina dem släpper nästa års biljetter i mitten av april tror 16:e till 2017 års event

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Marinas Mix
2016-04-05 17:18
#11

Det är ju snart😮 Tack för upplysningen niwa.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Lojs
2016-04-14 13:14
#12

Wiii, inte många timmar kvar tills vi beger oss mot huvudstaden!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Niwa
2016-04-14 21:14
#13

Snart dags och jag har faktiskt börjat packa 😆 jag har ju inte så lång resväg ialla fall ,det ligger åt samma håll som jobbet. 8 minuter extra bara.

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
Marinas Mix
2016-04-15 09:07
#14

Hoppas nu ni får riktigt roligt. Vill ha rapport efteråt, niwa och ni andra som ska dit.
Gärna bilder också🙂

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Niwa
2016-04-15 14:34
#15

näää inga bilder ,sådant har vi inte tid med. vi måste snack… mena pärla😇

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Marinas Mix
2016-04-15 15:14
#16

Äh, niwa säg som det är! Du hinner varken pärla, pyssla med annat eller snacka för du SKA SHOPPASkämtar

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Niwa
2016-04-16 23:09
#17

Hmmmm jag har faktiskt suttit på min plats några timmar idag 😂 Sedan har det blivit inspirations rundor, lite shopping och en j Hel massa snack. Har träffat Lojs irl och hennes man,mycket trevligt par. Tyvärr hade dem ju 2 för mig nya hobbies vilket är livsfarligt för en pyssel fantast som mig 😂 måste försöka begränsa mig någon gång. 😇 Imorgon kör vi igen,och jag har fått en liten "utmaning" av Lojs som jag funderar på och ska ta tag i imorgon.Har en ide,ska se om jag kan få till den också.

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Lojs
2016-04-18 08:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#18

Så var man hemma i Varberg igen efter en underbar pysselhelg! Dagarna spenderades med att sitta i Solnahallen och pyssla, shoppa (herregud vad mycket fint det fanns till alla sorters pyssel) och umgås med glada och härliga människor! Helgen har gett mig energi och pepp som jag hoppas håller ett bra tag framöver! Jag hade hoppats på att hinna tova mer saker än vad jag gjorde, när man ändå hade en hel helg vikt åt pyssel, men umgänge, shopping och utflykter för mat tog tid det med. Får se om det funkar att dela med mig av bilderna jag har på telefonen utan att de hamnar på snedden, har tyvärr inte tillgång till datorn just nu. Det här hjärtat gjorde jag i fredags, blandning av ull och ullgarn.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
2016-04-18 08:23
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Lördagens projekt som tog många timmar men var jätteroligt!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
2016-04-18 08:25
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

En ängel som inspirerades av de härliga lockarna som blev hennes hår. Hon fick flytta med en bordsgranne hem (jag gav bort en del saker, hyllorna där hemma är fulla nog).

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Annons:
Lojs
2016-04-18 08:27
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#21

En idé jag fick, funderar på att göra fler med andra hundraser.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
2016-04-18 08:28
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#22

Inte färdigt ännu. Jag råkade ha dessa färgerna framme och älskar att tova hjärtan.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lojs
2016-04-18 08:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

Jag råkade höra att en bordsgranne gillade ugglor, och ugglor är jättekul att göra, så denna skickade jag över bordet det sista jag gjorde igår. Det var sista bilden, jag gjorde ett par saker till, men de råkade jag ge bort innan jag hann fota.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Marinas Mix
2016-04-18 08:48
#24

Så kul att få se bilder. Underbara alster Lojs. Hojta på Emo om du vill ha hjälp med att vända bilderna åt rätt håll

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
2016-04-18 09:00
#25

Imponerad av dina fantastiska alster.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Niwa
2016-04-18 11:47
#26

Jätte trevligt att träffa er Lojs och tack än en gång för hjärtat (bild kommer när jag är färdig) & tack för finger borgarna mina fingrar är fortfarande glada.har inte hunnit testa så mycket med båda än

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Niwa
2016-04-18 11:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#27

Bild

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Annons:
Lojs
2016-04-18 13:10
#28

#26 Jättetrevligt att ses! Jag ska hälsa maken!

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Upp till toppen
Annons: