Annons:
Etiketttekniska-prylar
Läst 1386 ggr
jalice
2015-11-18 20:11

silhouette portrait

Hejsan!

Nu börjar det ju närma sig jul och jag hade tänkt att önska mig en Silhouette skärmaskin i julklapp!

Hittade en billigare variant av Cameo,  som heter Silhouette Portrait. Tänkte att den nog funkar minst lika bra för mig och är ju dessutom billigare. Men tänkte bara höra så jag fattat det rätt: Visst  är Portrait i princip likadan som Cameo, förutom att den är mindre? Asså visst klarar den av att skära på samma sätt osv.?

:)

Annons:
fridelfina
2015-11-19 10:21
#1

Hittade detta när jag googlade så det verkar stämma som du säger, att den är lika bara mindre och billigare.

http://kristinasscrapbooking.se/silhouette-cameo-och-portrait/

 
 

fridelfina
2015-11-19 10:32
#2

Kollade runt på den sida, wow vad mycket fina pysselgrejer de hade!

 
 

jalice
2015-11-19 16:29
#3

#1 Men så bra, tack så mycket! Var lite osäker bara :)

#2 Jag verkligen,  håller med dig! Fanns mycket fina grejor!

Niwa
2015-11-21 09:00
#4

Jag har en cameo såvitt jag har förstått är porträtt en mindre variant av cameo. Den skriver ut mindre stl på bilderna Max 8 inch mot cameons 12 Det finns FB grupper för silhouette om du har FB ; -)

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Niwa
2015-11-21 09:29
#5

Jag valde cameon för jag vet ju med mig natt jag alltid ångrar mig efter ett tag om jag köper ngt med "mindre funktioner " i detta fall mindre skäryta. Just nu hade 8 inch räckt utmärkt men ju mer man håller på desto större o avancerade saker vill man ju testa. Vad hade du tänkt använda den till? Scrapbooking, vinyl, kläder?

Hälsa gärna på mig på Facebook.

Upp till toppen
Annons: