Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ArtClaySilver/ Lera Barnpyssel Bildgalleri Glas/Porslin Handarbeta/Textil/Virka/Sticka Husmorstrix och tips Kurser/Utbildningar/Mässor Kört fast? Råd och tips Ljus Mixed Media Målarböcker för vuxna Månadsteman Mönster OT (Off Topic) Om sajten och iFokus Papperspyssel/Scrapping Pixelart PRP Pyssel till våra djur Smycken Tvålar och skönhet Utomhuspyssel Återvinning & Budget Utmaningar Cafe 60+ Tekniska prylar
Tvålar och skönhet

Göra tvål med bild?

2015-10-19 03:03 #0 av: Moalinn

Jag är i full gång med att fundera ut vad jag ska ge mina nära och kära i julklapp (och födelsedagspresent för de som ännu inte fyllt år). Jag älskar att pyssla och gör mer än gärna saker själv. Har funderat på att göra bland annat tvålar och snubblade över den här DIY-videon på youtube. Hade varit riktigt kul att göra några sådana här tvålar till en vän, men frågan är om pappret går att hitta i Sverige? Vet inte riktigt vad jag ska söka efter. Någon som har testat detta? Skrattar

Mvh Moalinn. | moalinnahlstrom.blogg.se
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Anmäl
2015-10-19 03:46 #1 av: Kneko

Måste det vara från Sverige? Finns att köpa billigt utomlands:
LÄNK

Kolla annars i pysselbutiker. :) Panduro och bokia är två ställen jag kan tänka mig har något i den stilen. Säg helt enkelt vad du ska göra så hjälper de dig nog.

Panduro har massa saker att göra med tvål också!

Anmäl
2015-10-19 09:10 #2 av: Marinas Mix

Slöjd-Detaljer kan också ha.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärdinna på Pärlpyssel & Pyssel  *Min blogg*

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.