Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ArtClaySilver/ Lera Barnpyssel Bildgalleri Glas/Porslin Handarbeta/Textil/Virka/Sticka Husmorstrix och tips Kurser/Utbildningar/Mässor Kört fast? Råd och tips Ljus Mixed Media Målarböcker för vuxna Månadsteman Mönster OT (Off Topic) Om sajten och iFokus Papperspyssel/Scrapping Pixelart PRP Pyssel till våra djur Smycken Tvålar och skönhet Utomhuspyssel Återvinning & Budget Utmaningar Cafe 60+ Tekniska prylar
Handarbeta/Textil/Virka/Sticka

Vävram

2015-10-17 13:46 #0 av: Zamwyn

Tänkte skaffa en vävram för att göra hängmattor till smådjuren.

Undrar dock om det är slöseri med pengar att köpa bara en sån där liten vävram för barn för någon hundralapp? Ngn som har erfarenhet av dem?

Har inte använt någon sådan sedan jag var liten, så det var ju några år sedan om man säger så. Lipar

Anmäl
2015-10-17 13:50 #1 av: Emo

Kan du inte göra en själv? Titta på dem, så ser du hur enkla de är.

Medarbetare på Pärlpyssel och Pyssel
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo
, ägare till Emos Shop sen 1973

Anmäl
2015-10-17 13:53 #2 av: Zamwyn

Nej, jag är egentligen måttligt road av att pyssla själv (roligare att titta på andras)  så det vill jag inte.

Anmäl
2015-10-17 18:37 #3 av: [Ruffsetuss]

Du kan virka hängmattor eller sy av kraftigt tyg beroende på djurens vikt .

Ruffsetuss
Anmäl
2015-10-17 18:49 #4 av: Zamwyn

Tack för tipsen, men nu var det en speciell sak jag undrade över. Har redan bestämt hur jag vill göra, så det är bara vilken sorts ram jag ska köpa det handlar om. Blinkar

Anmäl
2015-10-18 08:33 #5 av: Marinas Mix

De brukar vara hållbara. Om du sedan känner att du inte behöver den så kanske du kan sälja den?

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärdinna på Pärlpyssel & Pyssel  *Min blogg*

Anmäl
2015-10-18 08:59 #6 av: Zamwyn

#5 Det låter bra, tack så mkt!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.