Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ArtClaySilver/ Lera Barnpyssel Bildgalleri Glas/Porslin Handarbeta/Textil/Virka/Sticka Husmorstrix och tips Kurser/Utbildningar/Mässor Kört fast? Råd och tips Ljus Mixed Media Målarböcker för vuxna Månadsteman Mönster OT (Off Topic) Om sajten och iFokus Papperspyssel/Scrapping Pixelart PRP Pyssel till våra djur Smycken Tvålar och skönhet Utomhuspyssel Återvinning & Budget Utmaningar Cafe 60+ Tekniska prylar
Kört fast? Råd och tips

Pussel hjärta

2015-09-04 17:33 #0 av: LiindaH

Hej!
Jag är i en skapar period, jag sitter som klistrad på google åh letar inspiration!
Åh jag hittade ett helt fantastiskt fint hjärta som vart gjort av pusselbitar som dom färgat åh sedan har dom klistrat ihop bitarna åh gjort ett hjärta!
Jag har både fixat pussel, sprayfärg & limpistol!
Men nu hittar jag inte sidan jag hitta hjärtat på.  Är det någon här inne som gjort ett sådant eller kan ge mig tips så jag vet hur jag ska göra!

Med vänlig hälsning!

Anmäl
2015-09-04 18:12 #1 av: Marinas Mix

Kanske du hittar sidan härigenom?
https://www.google.se/search?hl=sv&q=Pussel%2B+hj%3Frta&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi&tbm=isch&gws_rd=ssl

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärdinna på Pärlpyssel & Pyssel  *Min blogg*

Anmäl
2015-09-04 19:00 #2 av: LiindaH

Efter mycket bråk med google så hittade jag några tips.
Så valde det enklare alternativet.

Har sprayat pusselbitarna.
Klippt ut en mall i kartong.

Sedan när det är dags för bitarna att sättas fast så är limpistolen redo :D
Längtar!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.