Annons:
Etikettpyssel-till-våra-djur
Läst 18694 ggr
[Wildfires_]
6/22/13, 7:10 PM

Mitt pyssel! ^^

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har alltid älskat att pyssla och vara kreativ! Sen ett par månader tillbaka började jag sy till mina marsvin och jag älskar det! Jag har sedan innan pysslat med Smycken och massa annat men nu är det symaskinen som gäller. 

Att sitta och sy är mitt liv och jag skulle inte klara mig utan det! Ska inom kort börja sy hundkläder också men just nu syr jag bara smådjurs inredning! Bild nedanför är exempel på det jag syr! :) 

Så min fråga är nu: vad pysslar NI med? ^^

Annons:
MonisN
6/22/13, 7:23 PM
#1

Vilka fina saker du gör!

Jag har pysslat med många olika saker sen jag var i tonåren (längesedan..)! När jag var barn lärde jag mig av min moster att sticka. Sen började jag virka. Det var poppis på 70-talet, men har nu blivit på modet igen, vilket är kul! När jag fick barn bestämde jag mig för att lära mig att sy och gick ett par sykurser. Jag sydde mycket kläder till dottern och även till mig själv. När hon började med konståkning i 6-årsåldern så sydde jag massor av uppvisningskläder både till henne och en del andra i klubben som inte hade föräldrar som kunde sy. Keramik har jag också sysslat med i ungdomsåren. 

Nu är det mest foto som lockar mig, men jag har så smått återupptagit virkningen när jag fick se hoooked zpagetti och ville prova något nytt.

Den som ställer många frågor ökar mångas visdom!

Medarbetare på foto.ifokus.


Marinas Mix
6/22/13, 8:22 PM
#2

Alla möjliga pyssel här, mest pärlerier, men även en liten virkning/stickning dyker upp ibland.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

Emo
6/23/13, 8:21 AM
#3

Det har blivit en hel del med pärlor under de senaste åren. Titta runt på sajten så ser du mycket annat och kan bli inspirerad av vad vi visar här.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[JeanetteK]
6/23/13, 5:22 PM
#4

Jättefina saker! Jag älskar det mesta! Jag syr och broderar en del och virkar och sticka i perioder. Har nyligen börjat med pärlor och fastnat rätt hårt! 🙂Jobbar för att få igång min vävstol. Och en hel del annat.

NinjaKakan
7/9/13, 9:33 PM
#5

Lera och decopage är nog min stora grej :) gör lerhamstrar och decopagar ja, lite allt möjligt jag hittAr :) mitt senaste offer var en Ikealåda :)


karro1999
7/10/13, 4:51 PM
#6

jag gillar att sy och virka, men också hålla på med pärlor, igår sydde jag en tröja som jag blev nöjd med.

Annons:
Emo
7/10/13, 5:13 PM
#7

#6 får vi beundra din fina tröja?

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

karro1999
7/10/13, 5:37 PM
#8

#7 visst Emo måste bara ta bild först

karro1999
7/17/13, 1:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Det här är min tröja som jag gjorde, förlåt att det tog så lång tid, det är en så kallad "magtröja".

Upp till toppen
Annons: