Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ArtClaySilver/ Lera Barnpyssel Bildgalleri Glas/Porslin Handarbeta/Textil/Virka/Sticka Husmorstrix och tips Kurser/Utbildningar/Mässor Kört fast? Råd och tips Ljus Mixed Media Målarböcker för vuxna Månadsteman Mönster OT (Off Topic) Om sajten och iFokus Papperspyssel/Scrapping Pixelart PRP Pyssel till våra djur Smycken Tvålar och skönhet Utomhuspyssel Återvinning & Budget Utmaningar Cafe 60+ Tekniska prylar
Smycken

Någon som vet någon bra grossistbutik??

2010-10-05 08:28 #0 av: eligent

Har letat jättelänge efter grossister som säljer smyckesdelar men utan resultat. Någon som vet någon billig??

Anmäl
2010-10-05 09:02 #1 av: Mmadeit

Billig... nej... bra JA...

Dock kräver grossister oftast att man har företag eller handlar för minst 800 +moms

www.continenta.com (mini order)

www.zizdesign.se (mini order)

www.parlashop.se (mini order)

www.parlfabriken.se (endast företag)

sen finns det en uppsjö bra webshoppar med olika utbud prsiklasser etc.. Välkommen in till oss på smyckestillverkning i fokus där kommer det tips med ojämna mellanrum om reor nya butiker etc.. Själv handlar jag numera mest från vanliga webbutiker i utlandet eller ebay (china)

Anmäl
2011-04-17 11:23 #2 av: metalgods

Hej.

Du kan kontakta en av säljarna på Trollskogens Smycken och pärlor vi mail.

För att se deras utbud:

www.trollskogens.com

De har inte hunnit få ut grossistpriserna ännu men kontaktar du med så löser de det smidigt och snabbt till dig.

Mailadressen är: order@trollskogens.com

Anmäl
2012-02-15 13:27 #3 av: Perla1

Jag har handlat hos Bicone Design, www.biconedesign.se.

Du behöver inte ha företag och de har super bra priser. Maila dom först.

Anmäl
2012-02-17 01:04 #4 av: ellie1975

Pagoni.se

Anmäl
2012-02-17 01:06 #5 av: ellie1975

Pagoni.se

Både företag och konsumenter. Kolla gärna sidan. Har för mig att de inte har någon fraktavgift.

Anmäl
2012-02-18 14:21 #6 av: Wida

Har köpt en del på panduro, hyfsat billigt och ett tryggt alternativ om man jämför med tradera och ebay

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.